Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
10. juni 2007 - 15:14 Der er 8 kommentarer

Site vurdering - Webmastere.dk

Hej,

Hvad synes i om hjemmesiden og dens udseende? Kritik, kommentar, ideer er meget velkommen.

Der er et antal fejl i HTML-koden, det ved jeg og det retter jeg senere.

Der kan godt forekomme stavefejl på hjemmesiden, <- da jeg er hollænder, så hvis i finder stavefejl, må I meget gerne skrive dem.

Med venlig hilsen,
Martin van de Belt
Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
10. juni 2007 - 15:18 #1
Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
13. juni 2007 - 13:11 #2
Ingen ?
Avatar billede stfn Nybegynder
14. juni 2007 - 01:45 #3
Synes faktisk siden er fed nok. Det eneste punkt jeg synes bør rettes er at dit forum ikke er integreret i dit design som alt andet. Det er som om man ryger lidt væk fra siden når man er i dit forum. Ellers er der egentligt ikke meget andet jeg lige kan få øje på...
Avatar billede martinvandebelt Nybegynder
14. juni 2007 - 19:51 #4
ingen andre der kommer med lidt opbyggende kritik ?
Avatar billede fedora Nybegynder
17. juni 2007 - 21:19 #5
Det ser meget fint ud. Jeg synes personligt ikke at det er så dumt igen med den måde han laver forumet.
Avatar billede w13 Novice
17. juni 2007 - 21:22 #6
Designet er rigtig godt, men desværre ca. 50px for bredt til min skærm! =/
Avatar billede tolderberg Nybegynder
28. juli 2007 - 19:05 #7
Hey,

Jeg synes dine menupunkter i mastermenuen er for store. Men banneret er fedt lavet, og passer godt sammen med resten af siden:-)
Meget en tek side. Men det skal det jo også være.

/TB
Avatar billede w13 Novice
14. februar 2008 - 11:04 #8
Lukketid?