Avatar billede s-cool Nybegynder
03. juni 2001 - 13:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

counter strike

jeg er kommet til at trykke update server og nu har jeg over 13000 server på min liste er der nogen der kan hjælpe mig med at slette alle sammen på en gang.
Avatar billede xzibit Nybegynder
03. juni 2001 - 13:13 #1
ja du finder dem du gerne vil have og så adder du der til dine Foretrukne og så setter du filter på!!!
Avatar billede snowball Novice
03. juni 2001 - 13:47 #2
Åben filen favsvrs.dat (ligger i din Halflife folder) og tøm den for alt indhold. Så er listen tom næste gang du start spillet !

Snowball
Avatar billede s-cool Nybegynder
03. juni 2001 - 17:57 #3
tak for hjælpen begge to. er der nogen der har lyst på en kamp i counter strike???????
03. juni 2001 - 23:16 #4
yep har du ICQ
Avatar billede s-cool Nybegynder
04. juni 2001 - 13:23 #5
nej men vi kan da bare spille mod hindanden på et eller andet server ik