Avatar billede be_nice Juniormester
08. juni 2007 - 22:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Explorer 7.0

Hjææælp

Jeg har for nogen tid siden opgraderet til Explorer 7.0, og finder i princippet at denne er meget brugervenlig.

MEN - desværre har jeg siden opgraderingen desværre haft problemer med at få popup vinduer til at fungere. Popup blokeringen fungerer alt for perfekt, og tillader således ikke at jeg f.eks. kan åbne spilvinduer på tv2.dk.

Der sker kort og godt det at et Explorer registrerer at der er tale om et nyt vindue, og nogle gange får jeg lov til at se et nyt vindue ganske kort (vi taler ikke om sekunder) og andre gange sker der absolut intet.

Jeg har forsøgt at oprette domæner til at godkendte popup - ligeledes har jeg forsøgt at holde Ctrl+Alt nede når jeg trykker på links - men jeg har ikke haft held til at løse problemet indtil nu.

Heller ikke timevis søgning på nettet har givet mig en løsning på dette problem, og Microsofts hjemmeside kaster heller ikke lys over sagen.

Jeg har tidligere haft fornøjelsen af at finde tips og hjælp i dette forum, og nu håber jeg så at én eller flere i dette forum har svaret på spørgsmålet.
Avatar billede be_nice Juniormester
16. juni 2007 - 15:38 #1
Hmmm, åbenbart ingen der vil kloge sig på dette!

Så må jeg vel fortsætte jagten på en løsning andre steder.
Avatar billede be_nice Juniormester
04. juli 2007 - 21:28 #2
HURRA

Så har jeg endelig (efter laaaaaaaang tids søgning) fundet årsagen til mine problemer.

Det viste sig at min nye version Norman Virus Control Plus (Ad-Watch SE Plus er en integreret del) indeholder en selvstændig pop-up blocker. Og det må siges at denne var uhyggelig effektiv.

Så hvis nogen i fremtiden skulle have problemer af denne art, og ikke kan finde årsagen i diverse mærkelige toolbars blockers, så prøv lige at undersøge om jeres virus program har installeret en blocker også

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"