Avatar billede still74 Nybegynder
08. juni 2007 - 20:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne min hjemmeside

Godaften

Jeg har et lille nystartet firma med en nystartet hjemmeside. De første par dage kunne jeg godt komme på hjemmesiden, men her den sidste uge får jeg denne besked: Internet Explorer kan ikke vise websiden. Jeg har ingen problemer med at åbne den på mit job og andre kan også se den. Dem jeg har købt shoppen af mener, at det er et lokalt problem. Er der en, der vil hjælpe mig? Jeg er ikke det helt store computergeni (og har derfor brug for en forklaring i et let forståeligt sprog :o)), men har dog prøvet at tømme min cashe, slette cookies og køre diverse antivirus og antispyware programmer uden held.

Mvh.
Anne
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2007 - 21:09 #1
Domæme navn - hvis du vil. JA, det kan være et lokalt problem, der løser i løbet af en dag eller 2. Hvis du også oplyser din internet (ADSL etc) udbyder, kan det sikkert opklares.
Avatar billede still74 Nybegynder
08. juni 2007 - 21:26 #2
det vil jeg gerne - yourkids.dk. Problemet har nu været en uges tid ca. Jeg kører med TDC/webspeed
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2007 - 21:40 #3
Det er hvad jeg vil kalde et lokalt problem

C:\Users\admin>nslookup yourkids.dk
Server:  dns1.cybercity.dk
Address:  212.242.40.3:53

Non-authoritative answer:
Name:    yourkids.dk
Address:  217.195.185.200

> server ns.tele.dk
Default Server:  ns.tele.dk
Address:  193.162.159.194

> yourkids.dk
Server:  ns.tele.dk
Address:  193.162.159.194

*** ns.tele.dk can't find yourkids.dk: BAD ERROR VALUE
>

Jeg har oplevet tilsvarende før og har aldrig kunnet forklare hvorfor lige netop TDC har været et antal dage forsinket. Bruger ikke TDC længere.

Men det retter sig med tiden. Mit gæt er at alting er OK på mandag.
Avatar billede still74 Nybegynder
08. juni 2007 - 21:44 #4
og jeg forstår overhovedet ikke, hvad du skriver :o) Kan du forklare i et sprog jeg forstår. Hvad er der galt hos TDC??
Avatar billede still74 Nybegynder
08. juni 2007 - 21:45 #5
Og skal jeg kontakte TDC, hvis problemet bliver ved med at være der??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. juni 2007 - 23:24 #6
Nej, jeg er ikke i stand til at forklare hvad der er galt hos TDC, Hvis jeg kunne, ville jeg nok sidde i Dyremoses stilling. Ja ja. Ved du hvad: vent til på mandag. Så virker det såmænd nok.