Avatar billede ate1 Nybegynder
03. juni 2001 - 12:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

systemkrav

hejsa..
jeg sidder og vil lave en såkaldt multiboot på min pc med windows ME og 2000 pro ..men jeg har ikke andet end problemer med det..sh*t...ok
hvad er system kravende til 2000 jeg har følgende
celeron 366
ibm 15 gb hd
256 ram
asus g-force2 mx
netkort (ukendt)
---------------------------------------------------
skulle dette ikke kunne gøre det eller hvad??
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2001 - 12:45 #1
jo, det er helt sikkert i orden. Det lykkedes mig at installere win2000 på 100MHz pc...men det var selvfølgelig også derefter. *S*
Avatar billede ate1 Nybegynder
03. juni 2001 - 12:47 #2
ok...tak..
men jeg kan satme ikke få lortet installeret...det skidt til 2000 bliver ved med at sige at den ikke kan finde en fil...snot.
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juni 2001 - 12:49 #3
Hvis du ikke har noget seriøst at bruge win2k til, så drop det indtil du har lidt styr på det!
Avatar billede ate1 Nybegynder
03. juni 2001 - 12:52 #4
jeg skal bruge 2000 til at hente filer med da min win 9x/Me giver mig fejl i ca 60% af alle mine download\'s..en ven fortalte mig at 2000 var meget bedre og stabil til dette...er jeg helt gal på den eller hvad??
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. juni 2001 - 13:06 #5
heheh retaxes, hvordan skal han \"få styr på det\" hvis han ikke bruger det? :-)

ate1> Hvornår kommer denne fejl og hvilken fil er der tale om?
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juni 2001 - 13:16 #6
Det hjælper ikke ret meget at bruge win2k til DL, de andre OS er akkurat lige så gode til det, blot de ikke laver BSOD under DL.
Hvorfor gå over åen efter vand behold dit nuværende OS og få styr på dit modem - porte og hvad der ellers kan være i forbindelse med DL.
Oplever du mange break under DL, så findes der programmer der kan reumere en brudt forbindeles, så du får resten af filen med i god behold. Det jeg bruger mest hedder DAP og der er jeg tilfreds med.
Avatar billede ate1 Nybegynder
03. juni 2001 - 13:30 #7
ate1> Hvornår kommer denne fejl og hvilken fil er der tale om?
det er ikke en bestemt fil der er tale om her...den ene gang er det en _default.pif fil næste gang finder den denne _default.pif fil men så kan den ikke finde en dhcpmon.dll fil og sådan bliver den bare ved..
og angående at få styr på det...
det steder jeg henter fra bliver ikke afbrudt eller noget de kører som de skal men alligevel er filerne fucked nå jeg skal pakke dem ud...
jeg jeg er på en dsl ting....så...
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juni 2001 - 13:37 #8
Tror du ikke det er din DSL der fucker i nogle packets undervejs?
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. juni 2001 - 13:37 #9
ate1> Det lyder som om dit CD-ROM drev eller den CD du installere fra, ikke har det så godt.

En Windows 2000/NT installation er efter min mening meget mere hårdt for et CD-ROM drev end Windows 9X, da 2000/NT består af en masse små filer, som ikke altid ligger i den rigtige rækkefølge på CD\'en.

Så hvis du har mulighed for det, så prøv at skifte/låne et CD-ROM drev.

Jeg har selv et CD-ROM drev som er ved at dø - så det bruger jeg kun til noget \"nemt arbejde\" - at spille musik CD\'ere.
Avatar billede ate1 Nybegynder
03. juni 2001 - 13:45 #10
Tror du ikke det er din DSL der fucker i nogle packets undervejs?
hvordan kan dette lade sig gøre?? og hvad kan jeg gøre for at ungå det??
og goulduck jeg har prøvet med et anden cd-drev stadig det samme og jeg har haft lagt hele cd\'en ned på min harddisk stadig det samme...
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juni 2001 - 14:48 #11
Det kan være du sku prøve at speede din dsl forbindelse op med det program her (win98/me):

http://www.teamcs.dk/stofaclub/speed9x.exe

og til win2k:

http://www.teamcs.dk/stofaclub/speed2k.exe