Avatar billede asa77 Nybegynder
08. juni 2007 - 09:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

K/B skrue på bærebar

Hej

Jeg har netop haft min bærebar Fujitsu Siemens Amilo M3438G skildt ad, da jeg skulle have nye ram i. Men under processen har jeg mistet en skrue.

Midt på bagsiden er der hul til en lang skrue og på coveret står der "K/B" og så en pil hen til hullet.

Mit spørgsmål er nu, betyder det noget at jeg har mistet den skrue?

Hvilken funktion har den?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

MVH,
Steffen
Avatar billede peet-49 Novice
08. juni 2007 - 09:52 #1
Den er til bagpladen, den har ikke den store betydning.
Avatar billede goldmoon Nybegynder
08. juni 2007 - 10:02 #2
Hmmm jeg læste om en som har haft problemer fordi han IKKE skruede K/B skruen i igen.

Læs selv:

http://www.mxm-upgrade.com/3438.html
Avatar billede screem_brille Novice
08. juni 2007 - 10:03 #3
den er med til at holde keyboardet (deraf navnet K/B Key Board)
Avatar billede peet-49 Novice
08. juni 2007 - 10:06 #4
Man læser så meget, men der findes et utal af mærker, jeg har haft mange til, at køre fejlfrit, selv uden skruer til bundplader overhovedet.
Avatar billede goldmoon Nybegynder
08. juni 2007 - 10:23 #5
Det er fordi du er en verdensmand peet - lever på randen til afgrunden hver dag - tager chancer - vinder bamser osv.

På et mere alvorligt plan: Hvis din garanti er udløbet bør du da lige høre producentens danske teknikafdeling ad. De kan da svare 100% på det.
Avatar billede peet-49 Novice
08. juni 2007 - 10:30 #6
Når man er selvstændig i denne branche, lever man altid med strikket tæt på halsen.
Avatar billede asa77 Nybegynder
08. juni 2007 - 10:59 #7
Mange tak for jeres kommentar. Smid et svar hvis i vil have points.

Steffen
Avatar billede peet-49 Novice
08. juni 2007 - 11:07 #8
Ellers tak-> SB har svaret udmærket på spørgsmålet.