Avatar billede rollosb Nybegynder
07. juni 2007 - 17:58 Der er 5 kommentarer

Windows Live Messenger lukker ned uventet

Hej,

jeg har brugt Windows Live Messenger i noget tid uden problemer på noget som helst tidspunkt - lige indtil jeg for nogle opstartninger siden opdagede, at programmet ikke loggede sig selv på, som det plejede. Mit problem ligger i, at hver gang jeg prøver at starte det op (enten automatisk eller manuelt) kommer ikonet til syne på statuslinjen, men når jeg så bevæger markøren hen over ikonet, forsvinder ikonet! Selve vinduet for Windows Live Messenger åbnes heller ikke når jeg prøver at starte programmet. Hvad skal jeg gøre for at gøre Messenger funktionsdygtigt igen?

Rollo
Avatar billede thegenuine Praktikant
07. juni 2007 - 19:58 #1
Afinstaller og geninstaller
Avatar billede rollosb Nybegynder
07. juni 2007 - 20:19 #2
Virker ikke, beklager.. :S Har tillige prøvet at installere en ældre version af programmet, men den gjorde præcis det samme.
Avatar billede thegenuine Praktikant
07. juni 2007 - 20:41 #3
Kan det være dit virusprogram, der forhindrer den i at fungere?
Avatar billede thegenuine Praktikant
07. juni 2007 - 20:42 #4
Har du afinstalleret den gamle version af MSN?
Avatar billede rollosb Nybegynder
07. juni 2007 - 20:57 #5
Den gamle version af MSN hvorledes? Der er ikke andre end denne, og den har altid fungeret upåklageligt... og kan jeg tjekke om virusprogrammet har nogen indflydelse?