Avatar billede kim7 Nybegynder
07. juni 2007 - 17:24 Der er 7 kommentarer

Min lyd er forsvundet

Det er et onboard lydkort og det skulle hedde CH products Gamecard 3
Er der nogle der ved hvor jeg kan finde drivere til den
Avatar billede peet-49 Novice
07. juni 2007 - 17:26 #1
Gå i enhedshåndtering og fjern alt det, du kan under lydkortet, genstart og lad systemet finde driver.
Avatar billede kim7 Nybegynder
07. juni 2007 - 17:56 #2
Jeg kan kun fjerne det gule spørgsmålstegn, så har jeg prøvet at genstarte
Så skriver den bare at Hardwaren kan ikke installeres og så kommer den igen
Skal jeg også fjerne alle den der er under Enheder til lyd og spil
Der er 7 enheder, hvordan fjerner jeg dem
Avatar billede peet-49 Novice
08. juni 2007 - 08:15 #3
Har du ikke cdèn, der tilhører bundkortet, der ligger driver til lydkortet.
Avatar billede skamf Nybegynder
08. juni 2007 - 15:19 #4
Hej kim

Hvilken en computer er det du har ?
og har du installer Driver til den
For hvis du nu har en preinstall Windows på din maskine og som du så har Reinstall med ny windows så er drivern der jo ikke mere ,
Evt Download driver fra og er du sikker på det ikke er din Joystik port der er Et! Ud for and ,
Avatar billede skamf Nybegynder
08. juni 2007 - 15:20 #5
Og er der lyd når maskinen slukker og starter  ?
Avatar billede peet-49 Novice
08. juni 2007 - 15:39 #6
Et OnBoard lydkort er næsten altid et AC97 kort, hvilket bundkort har du?
Avatar billede peet-49 Novice
16. juni 2007 - 12:27 #7
??