Avatar billede mortensen Nybegynder
07. juni 2007 - 16:19 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Am. rapper der kaster med tilskuer

For få dage siden så jeg en idiot af en amerikansk rapper på jamaica ell lign der blev sur på en publikum' og inviterede ham på scenen hvorefter han tog ham og kastede ham ud blandt publikum. Jeg læste det i ekstrabladet eller BT og videoen ligger på YouTube, men kan ikke finde den. Jeg kender ikke rapperen men mener han starter med A og er på 4-5 bogstaver.
Er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede 0xffff Nybegynder
07. juni 2007 - 16:25 #1
Hans navn er Akon
Avatar billede 0xffff Nybegynder
07. juni 2007 - 16:30 #2
Og her er den video du leder efter:

http://youtube.com/watch?v=VUfp61fHnrY
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
07. juni 2007 - 16:47 #3
Dårlig film du ser eller høre ikke hvorfor han gør det ved tilskueren.
se denne film istedet
http://www.filecabi.net/video/akon-slam.html
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
07. juni 2007 - 16:48 #4
eller dårlig film.....den er god nok mangler bare delen hvor man finder ud af hvorfor han gør det.
Avatar billede mortensen Nybegynder
07. juni 2007 - 17:11 #5
Oxfff -> Smid et svar. Du svarede kort og præcist. Lige hva jeg søgte - og hurtigt. Jeg takker
Avatar billede 0xffff Nybegynder
07. juni 2007 - 17:24 #6
og her er et svar
Avatar billede huset Praktikant
08. juni 2007 - 07:38 #7
Bed du ikke mærke i, at der under oprettelse af tråden poppede et gult skilt frem som angav du oprettede under den forkerte kategori!?
Avatar billede mortensen Nybegynder
11. juni 2007 - 09:52 #8
huset -> Du har ret. Skulle have været placeret i Diverse: Fri debat