Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
07. juni 2007 - 12:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

cisco certificeringer

Hej eksperter

jeg ville lige høre om det på nogen måde er muligt at tjekke hvem der har hvilke cisco certificeringer?

på forhånd tak
Avatar billede snowball Novice
07. juni 2007 - 13:28 #1
Mener ikke du selv kan gøre det direkte, men du kan få den pågældende person til at give dig et "Validation ID", og så kan du se det på https://www.certmanager.net/cisco/public/cert_view.aspx
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2007 - 13:44 #2
samme fremgangsmåde bruger microsoft.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2007 - 15:51 #3
respons ?
Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
13. juni 2007 - 15:57 #4
jeg har nu fået bekræftet at vores lærer til CCNA semester 1 slet ikke har en cisco certificering. men nu er jeg så i mellemtiden færdig med semester 1.

snowball smid venligst et svar så du kan få point.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2007 - 16:09 #5
edbskolen vejle,  bruger også lærer der ikke selv er certificeret.
Det er åbenbart meget normalt.
Avatar billede snowball Novice
13. juni 2007 - 17:34 #6
OK :)
Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
20. juni 2007 - 14:50 #7
det er lige præcis der jeg går, og jeg fik en mistanke omkring certificeringen grundet den ufatteligt dårlige undervisning.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2007 - 21:23 #8
jesper hvis du vil have et certificerings råd af mig, så send mig en mail hfsvendsen (at) mail.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2007 - 20:25 #9
Nu skal det lige siges "for en god ordens skyld" at jeg kun kan udtale mig om de undervisere jeg selv havde på edbskolen i vejle.
Om alle deres undervisere ikke er certificeret skal jeg lade være usagt.