Avatar billede carceri Nybegynder
07. juni 2007 - 10:16 Der er 1 kommentar

Skift af PCB på Western Digital WD5000KS harddisk

Jeg har desværre en strømforsyning der valgte at stå af, og grille printet på mine to WD5000KS harddiske der kørte RAID0. Da min sidste backup er noget ældre end jeg kunne ønske mig, vil jeg naturligvis meget gerne have mine data igen fra disse diske, men hvad er mine muligheder?

Jeg har tænkt på at skifte printet på de to diske, men hvad er sandsynligheden for at et print fra en WD5000KS disk købt i dag, passer sammen med de diske jeg har (produceret septemper og december sidste år)?

Er der ellers andet jeg kan gøre? Jeg går jo ud fra at mine data stadig ligger på disken, jeg kan bare ikke komme til dem. Disken spinner slet ikke op når der kommer strøm på (det er en chip der hedder SMOOTH L6284 der er brændt af på begge diske.
Avatar billede monster-cs-gamer Nybegynder
15. juni 2007 - 23:28 #1
hmm ja ikk så godt :-(  men prøv og søg på noget data recovery jeg syns jeg har set at nogle gendanner data fra brandte diske her i danmark
håber du finder noget..
tsx