Avatar billede scivias Nybegynder
06. juni 2007 - 22:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cybercity kan stadig ikke håndtere mail

Efter langvarige problemer med at sende og modtage til hotmailadresser og lige så langvarige problemer med stærkt forsinket mail-håndtering kan man nu ikke indsætte (men godt vedhæfte) et billede eller en animeret gif i sin mail og få den sendt frem til modtageren. Indsætter man lige nu billeder eller giffer i sin mail som Cybercitykunde forsvinder disse mails fuldstændig i cyberspace. De når ikke frem og kommer aldrig tilbage.
Kan nogen forklare mig hvorfor gir jeg gerne 15 points, for Cybercity gider ikke svare!
Jeg har lige fået en besked fra Cybercity om at de skruer gratis op fot hastigheden op til 7/6, men det ville sgu være mere interessant, hvis de bare kunne få deres system til at fungere.
Har nogen oplevet det samme??
Mange hilsener
Avatar billede lonepeter Novice
07. juni 2007 - 15:44 #1
Alternativt kunne du jo oprette en gmail konto, den kan du både bruge som pop og smtp server så du slipper helt udenom cybercity...
Avatar billede leif Seniormester
07. juni 2007 - 21:08 #2
Gmail er en idé, de ændre dog lidt i afsender så vidt jeg har hørt !

Eksempel:
dingmailkonto@gmail.com på vegne af Dit navn [dinadresse@mail.xx]
Avatar billede alfridis Nybegynder
08. juni 2007 - 14:51 #3
Cybercity er nogle underlige nogen.... Jeg taler af erfaring. Måske er det deres såkaldte Hacker Smacker som skaber problemerne ?
Avatar billede scivias Nybegynder
24. juni 2007 - 23:57 #4
Jeg lukker spørgsmålet efter at have fået dette svar fra Cybercity:

Vi har haft en del problemer med mailserverene, men de skulle være rettet nu.
Har du stadig problemer med at sende billeder?

Bare ærgerligt at de først skaber al den usikkerhed hos brugeren ved at lægge skylden over på opsætning og indstilling af min PC

Hilsen og tak