Avatar billede myheart Nybegynder
06. juni 2007 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista Og billedeudskrivning

Siden jeg har fået windows Vista kan jeg ikke udskrive pæne billeder mere. enten er de sløret eller osse ser det ud som om billedet er dobbelt. Det har jeg da aldrig haft problemer med Xp der var billederen altid i god kvalitet.
Er det det nye vista der gør at billederen ikke er så gode mere?
Synes jeg har prøvet alt med indstillingen
Avatar billede ladyhawke Novice
06. juni 2007 - 18:26 #1
findes der en vista printer driver til din printer? kører du i kompatibilitetsmodus på den gamle driver eller hvordan er din printer sat op til at køre med vista (går ud fra det er den samme som med XP)
Avatar billede myheart Nybegynder
06. juni 2007 - 18:49 #2
Hmm ja du siger noget... jamen den køre jo nok bare driver til Xp. printeren er 1 år gammel så derfor er der ikke driver med til Vista.
Mon man kan finde en driver på nette.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juni 2007 - 18:52 #3
Prøv producentens hjemmeside, men det er bestemt ikke sikkert det er muligt at finde en til Vista endnu.....
Avatar billede myheart Nybegynder
22. december 2010 - 14:17 #4
Fandt ikke en driver og købte en ny printer:-)