Avatar billede lalledk Nybegynder
06. juni 2007 - 14:45 Der er 6 kommentarer

Banner til side

Hey :)
Jeg er igang med at lave en side for en af mine venner. Kunne godt tænke mig lidt feedback på banneret. F.eks. forslag til andet farvevalg eller andre forbedringer :)

http://www.danishdingos.com/test/banner.jpg

Der er 200 point til bedste svar.
På forhånd tak!
/Lalledk
Avatar billede terkel-g Nybegynder
06. juni 2007 - 15:18 #1
Det er okay.. men lidt for stort tekst. Det kunne også være fedt med lid farve fx manden havde (svag!) farve og baggrunden var sort-hvid
Avatar billede lalledk Nybegynder
11. juni 2007 - 13:34 #2
Ingen andre der har idéer? :)
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. juni 2007 - 00:15 #3
Min ide er at droppe det banner, da det ser meget useriøst ud, og så simpelthen holder det enkelt, og stilfuldt. Du vil opnå så meget mere med et enkelt design, end når du prøver alle mulige mærkelige effekter på dit banner.

Det ser ud af H"#¤ til, så det er min ide :-)
Avatar billede lalledk Nybegynder
17. juni 2007 - 02:11 #4
Ok hehe.. Prøvede lige et helt andet udlæg. Det er bare en prøve, men synes I, at det er en bedre stil?

http://www.danishdingos.com/test/jeyceel.html
Avatar billede bullemand Nybegynder
17. juni 2007 - 18:50 #5
Brug aldrig Iframes da de ikke kan valideres. Hvilket derfor gør at de ikke virker på alle browsere.
Avatar billede jimmydk Nybegynder
08. juli 2007 - 13:05 #6
Banner:
Lidt utydelig txt, men stor
De 2 trekanter skal væk

Sitet:
For stor opløsning ( 800*600 kan den ikke bruges - 1024*768 side scroll )
Fine lyse farver
Fjern evt. streg ved menu punkt
Skrifttype skal være uden fødder
Og som Bullemand skriver hold dig væk fra iframes, de giver flere problemer end de løser ;-)

Scroll i bunden i iframe ved brug af IE 6.0