Avatar billede flying_bryan Nybegynder
06. juni 2007 - 14:02 Der er 3 kommentarer

CMS systemer fordel og ulemper

Hey folkens.

Står og skal bruge lidt info på Fordele og Ulemper, ved brugen af CMS systemer, nogle der kan kommer med lidt info på det?

På forhånd tak
mvh Brian
Avatar billede terkel-g Nybegynder
06. juni 2007 - 15:09 #1
Hej.. Jeg kan faktisk ikke se nogen ulemper. Du kan jo redigere, slette, tilføje brugere, nyheder, og meget andet.

Hvis du vil bruge et stort cms brug Joomla!
Et lidt mindre, men også super cms er Wordpress
Avatar billede terkel-g Nybegynder
06. juni 2007 - 15:12 #2
Avatar billede osterland Nybegynder
05. juli 2007 - 14:23 #3
hey,
Ja helt sikkert Joomla CMS... bruger det selv... og hvis du skal have hjælp (udviklet noget) er du velkommen til at kontakte mig på peter(at)3kilo.dk