Avatar billede goldmoon Nybegynder
06. juni 2007 - 13:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Datafejl: Cyklisk Redundansfejl

Jeg har en bærbar hvor denne fejl er kommet:

Datafejl: Cyklisk redundansfejl

Jeg er næsten sikker på at jeg har læst et sted at det er en fysisk fejl på disken. Er der nogen som kender et program som kan scanne disken? Nu snakker jeg ud over scandisk.

Jeg har stadig garanti på maskinen og jeg har da også tænkt mig at sende den ind, men ville gerne vide om mine data kan reddes?
Avatar billede peet-49 Novice
06. juni 2007 - 13:56 #1
Powermax - du kan hente den her: www.maxtor.com
Avatar billede goldmoon Nybegynder
06. juni 2007 - 14:22 #2
Er det uanset model? Det er nok ikke en maxtor som sidder i.
Avatar billede goldmoon Nybegynder
06. juni 2007 - 14:24 #3
Lidt sjovt at siden sender mig til Seagate's Seatool side.

http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=SeaTools&vgnextoid=720bd20cacdec010VgnVCM100000dd04090aRCRD

Powermax findes ikke mere.
Avatar billede peet-49 Novice
06. juni 2007 - 14:33 #4
Kan også bruges - Seagate og Maxtor er åbenbart een og samme i dag.
Avatar billede peet-49 Novice
06. juni 2007 - 14:36 #6
Lige under MaxBlast
Avatar billede team1885 Nybegynder
06. juni 2007 - 14:37 #7
Der står lidt om det her: http://www.piratgruppen.org/forum/archive/index.php/t-62215.html Seagate har opkøbt Maxtor.
Avatar billede team1885 Nybegynder
06. juni 2007 - 14:40 #8
Ps. Hvis du downloader DiscWizard, får du et gtatis images program, som kan bruges
på Seagate og Maxtor harddiske. Det er faktisk et Acronis True image program.
Avatar billede goldmoon Nybegynder
07. juni 2007 - 10:47 #9
Tja - ser ud som om at jeg skal ud og have ny hdd. Skidt skidt skidt.
Men tak for hjælpen, jeg sender den bærbare ind så snart min nye comp er ankommet.

Off topic: Nogle gode forslag til kabinet? Har en corsair 620 watt og et 8800gts.