Avatar billede megabyte_ Nybegynder
06. juni 2007 - 11:13 Der er 1 løsning

Server rum monitor igen.

Hej

Som jeg skrev i http://www.eksperten.dk/spm/781746
skal jeg brueg noget der kan sende sms til os når der bliver for carmt i vores erver rum
Den løsnign der var perfekt hvis det ikek lige var fordi at der ikek er nogen mobil dækning i vore server rum :/
Så der skal til er mulighed for at sende sms ud via en sms gw, der er nok af dem på nettet og det koster ikke vidre meget.
Så en løsning hvor der sendes mail til server admins + mail/(eller andet) til en sms gw som så sende sms til server admins

nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede megabyte_ Nybegynder
29. maj 2008 - 13:06 #1
lukket