Avatar billede dionysios Nybegynder
06. juni 2007 - 09:44 Der er 1 kommentar

Outlook 2003 - Sent items problem

Hej Allesammen

Jeg har i mit outlook 2003 tilføjet en ekstra mailbox. Når jeg sender mails fra den mailbox så bliver de items lagt ned i MIN sent items. Er der en måde de kan blive lagt ind i min andens mailbox sent items?

Med venlig hilsen
Dionysios
Avatar billede juleulven Nybegynder
06. juni 2007 - 13:04 #1
ja det findes. men det er en forudsætning, at du har oprettet en særskilt brugerkonto.
dvs der er måske en exchange konto & en pop3 konto konfigureret.

klik funktioner, regler og beskeder, klik ny regel, klik start fra tom regel, undersøg meddelser når de bliver afsendt, via kontoen specificeret (klik specificeret og sæt til den konto du ønsker), flyt en kopi til mappen (klik mappen og klik på en specifik mappe du har lavet f.eks konto2 sendt post)

håber dette giver mening ....