Avatar billede opper Nybegynder
06. juni 2007 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autoarkiver / pre setup for alle brugere af en PC i 2003

Hej derude

-Problem: skal have defineret exchange server navn og deaktiveret autoarkivering for alle brugere af en PC (noget PreSetup).

Kunne godt bruge et lille link eller en løsning på hvordan man kan opsætte outlook 2003 til alle brugere der kunne tænkes at logge på.

Vores miljø er AD/exchange server og XP Pro maskiner.

Om muligt ville det være smart med noget i logon scriptet der kan køre en batch fil eller hvad ved jeg.
Avatar billede maagen Nybegynder
06. juni 2007 - 15:02 #1
Du skal downloade og installere Microsoft Office Resource Kit

http://office.microsoft.com/en-us/ork2003/default.aspx

Her skal du bruge custom installation wizard og lave en MST fil du kan deploye office med så installationen automatisk får de indstillinger du skal bruge. Du kan undervejs eksportere til en PRF fil du kan give brugerne der rekonfigurerer mailindstillingerne.
Avatar billede opper Nybegynder
08. juni 2007 - 11:31 #2
Det lyder ikke dumt
Avatar billede opper Nybegynder
08. juni 2007 - 11:31 #3
.