Avatar billede zjat Nybegynder
05. juni 2007 - 23:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

pointgivning og gamle ubesvaret indlæg?

Jeg har været inaktiv i en længere periode og har derfor ikke fået fulgt op på de indlæg jeg har lagt.

Derfor ville jeg høre hvordan uddeler man point i dette forum? Har prøvet at tjekke andres forklaring men jeg kan ikke finde en uddeling af point knap i bunden af mine gamle indlæg.

Derudover har jeg indlæg som aldrig er blevet besvaret som jeg enlig godt vil have lukket så ingen tror at de kan få point for at besvare de meget gamle indlæg.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
Avatar billede raffar Juniormester
05. juni 2007 - 23:14 #1
Du kan selv lægge et svar såfremt der ikke er svar eller forklaringer der matcher dit ønske. Hvis der er kommentarer som svarer på spørgsmålet kan du bede personen med kommentaren om at lægge et svar så du kan giv points.

Håber det hjælper.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2007 - 23:17 #2
http://expfaq.dk

Den kan hjælpe :)

Point for hjælp til brugenh af eksperten er gratis, så lav ssvar og accepter eget svar ved at markere det i boksen til venstre og klikke på accepter.
Avatar billede zjat Nybegynder
06. juni 2007 - 10:30 #3
Hej John dit svar hjalp. kunne dog kun give raffar point og synes ikke hans svar var fyldestgørende. Så hvis du skriver John får du point :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2007 - 14:03 #4
Behold dem :)

"Point for hjælp til brugen af eksperten er gratis, så lav ssvar og accepter eget svar ved at markere det i boksen til venstre og klikke på accepter."
Avatar billede zjat Nybegynder
06. juni 2007 - 14:32 #5
okay, så beholder jeg dem :D Mange tak for hjælpen.