Avatar billede bobob Nybegynder
03. juni 2001 - 01:36 Der er 6 kommentarer

Outllookexpress5 addressekartotek vil ikke vises i kontaktpersoner feltet???

Hej,

Jeg bruger windows ME og outlook express 5.

Jeg har et problem der er opstået da mine addresser fra addresse liste førhen var vist som en liste i kontakt personer nederst til venstre på skærm billedet er fjernet.
Jeg vil gerne have all mine addresser fra modtaget emails til og komme frem igen.
Jeg har samtlige addresser i mit addresse kartotek men vil gerne have dem tilbage i kontaktpersoner feltet?
Har prøvet at skifte layout manuelt prøve at rykke dem derover i fælles kontaktpersoner men de kommer ikke frem ligemeget hvad:(.

Håber i kan hjælpe mig??
Avatar billede nebula Nybegynder
03. juni 2001 - 09:12 #1
Uhm, prøvet i menu\'en: view->layout ? Skulle da være en lille boks man kan afkrydse for at få vist sin contacts liste - Eller er det hvad du kalder manuelt layout?
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
03. juni 2001 - 10:50 #2
Nebula du har ret, men vær sød at lægge det som svar, så spørgsmålet kan blive lukket.
Vis-layout-første boks skal afkrydses.
Avatar billede nebula Nybegynder
03. juni 2001 - 13:43 #3
sanne7913>> Uhm okay, hvis det kan gøre dig glad :o)
Avatar billede bobob Nybegynder
03. juni 2001 - 23:09 #4
Kontakter er tom...ikke væk...kontakter feltet vises men ingenting i.Har tjekket layout og markeret feltet kontakter flere gange me mine addresser er kun og finde i addressebogeb og ikke kontakter feltet som tidliger hvor man bare klikkede på mailnavnet og man kunne skrive en ny besked:(
Avatar billede nebula Nybegynder
04. juni 2001 - 06:16 #5
bobob>> ja det var jo ikke nemt at læse i dit spørgsmål.

Jeg tror ikke du har andre *løsninger* end at geninstallere... Hvordan er problemet opstået?
Avatar billede moini Nybegynder
07. juni 2001 - 17:01 #6
Kan du sende overhovedet?, ellers er der ged i dine dll. filer.
Så er det ikke nok at geninst. da der ligger en key, som skal fjernes helt.