Avatar billede renehfrederiksen Nybegynder
05. juni 2007 - 14:19 Der er 5 kommentarer

Editering af filer i Outlook Express 6.

Jeg har en bekendt som har et problem.

Han har modtaget en vedhæftet fil, et Word dokument, som han har editeret i direkte - dvs. uden at gemme filen lokalt først. Efter at have editeret den har han så lukket filen og derefter lukket Outlook Express.

Nu er hans problem at han jo ikke umiddelbart kan finde filen igen. Hvor kan han finde filen?
Avatar billede screem_brille Novice
05. juni 2007 - 14:28 #1
ingen steder, for det var en midlertidig kopi han redigerede i.
Avatar billede renehfrederiksen Nybegynder
05. juni 2007 - 14:45 #2
Der bliver altså ikke gemt en kopi i et temp-directory eller lignende?
Avatar billede screem_brille Novice
05. juni 2007 - 14:55 #3
den slettes i det øjeblik at word lukkes ned.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2007 - 17:01 #4
Ganske korrekt :)
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 13:12 #5