Avatar billede lazare Nybegynder
05. juni 2007 - 00:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

harddisk og ram til acer aspire 2010.

Hejsa.

Da jeg er glad for min bærbare og ikke vil smide den ud skal jeg have ny harddisk da den gamle er ved at stå af. Min bærbare er en acer aspire 2010.
Vil denne harddisk kunne bruges?
http://kortlink.dk/3wy6

Nu jeg så skal igang, vil jeg også gerne have flere ram i. Hvad med disse her?

http://kortlink.dk/3wyd

Eller hvad skal jeg så kigge efter?

Selv om min com ikke har de vilde specs. kører den super og meget hurtigere end flere større og kraftigere maskiner. Vil en udskiftning af hardware kunne gøre den "langsommere" end den hidtil har været ?

på forhånd tak!!
Avatar billede screem_brille Novice
05. juni 2007 - 00:51 #1
harddisken kan du sagtens benytte, kan ikke lige se hvilken frekvens din ram skal køre med, men typen du har fundet er korrekt, men det kan være hastigheden ikke er.

du kan med everest (kan hentes hos hcma.dk under diverse) se hvad frekvensen er på dine nuværende ram, de nye må ikke være langsommere.
Avatar billede lazare Nybegynder
05. juni 2007 - 04:19 #2
lyder fedt indtil videre. kan (pga min høje promille) ikke finde everest på hcdma.dk. sover på den og finder det i morgen. skriver når jeg kender frekvens. så kan du jo guide mig videre :P
Avatar billede lazare Nybegynder
06. juni 2007 - 23:49 #3
nu har jeg købt noget shit. ved ikke om det virker men tak for hjælpen.