Avatar billede misel Nybegynder
04. juni 2007 - 22:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg et billede om til ESP format?

Jeg har lavet et logo i Illustrator, og nu spørger min kunde efter at få det i ESP format!
Jeg ved simpelthen ikke hvordan man laver det om til et ESP format, så jeg vil være meget taknemmelig hvis der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg er lidt desperat.

På forhånd tak.
Avatar billede Jman Praktikant
04. juni 2007 - 23:06 #1
Det er et EPS (Encapsulated PostScript)

Du vælger bare gem som (og der vælger at gemme som .eps)
Avatar billede misel Nybegynder
05. juni 2007 - 12:33 #2
Hej Superior
Vil det sige at "EPS" formatet og "ESP" formatet er det samme?
Jeg spurgte jo efter "ESP" og ikke "EPS". Er lidt forvirret.

På forhånd tak.
Avatar billede Jman Praktikant
05. juni 2007 - 12:44 #3
Nej, det er bestemt ikke det samme...

EPS er det normale grafik-format for et vektoriseret logo (typisk lavet i illustrator)
vektor grafik har den fordel at det kan skaleres i uendelig størrelse,

ESP er vist noget med Extra-Sensory Perception... paranormale evner til telepati og clairvoyance  c",)

Med andre ord - jeg tror din kunde har misforstået budskabet om formatet