Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
04. juni 2007 - 13:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ulemper ved server 2000

Roder lidt med server 2000 og kunne godt tænke mig at vide lidt mere den...
Jeg mangler lidt input til ulemperne (det negative ved server 2000) diskstyring og mapning af drev

Er der nogle som kan hjælpe mig lidt med det???
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 13:17 #1
hvad mener du med diskstyring ? mapning af drev sker enten med logon script, eller via AD.

Men det ville nok være smartere at rode med 2003, 2008 er ikke SÅ langt igen fra at komme på gaden, så en 2000 server er ved at være godt gammel ;)
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
04. juni 2007 - 14:46 #2
Ja jeg ved godt at valget er lidt gammeldags, men det er lige hvad jeg har liggende og så tænkte jeg man skal jo starte et sted. Med hensyn til diskstyring tænker jeg på RAID eller hvis der findes noget andet???

Er der nogle ulemper ved server 2000 i forhold til eksempelvis en linux-baseret server?
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 14:56 #3
2000 har SW raid understøttelse (0, 1, 5 og spanning), og selvfølgelig hw raid kort.

selvfølgelig er der ulemper, men det vil der jo være ligemeget hvilket OS man vælger.
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
04. juni 2007 - 16:21 #4
Tak for hjælpen... Smid lige et svar hvis du skal have points.....
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 16:27 #5
svar