Avatar billede dk-jek Nybegynder
04. juni 2007 - 12:17 Der er 5 kommentarer

Vis uploaded fil på form

Hvordan får jeg vist en uploaded billed-fil på en form på webben Uden på forhånd at kende file-navnet??

Hvordan undgår jeg samtidig at få vist fil-ikon og link til fil på samme form??
Avatar billede dk-jek Nybegynder
04. juni 2007 - 12:22 #1
Jeg kan godt vise billedet når jeg kender filnavnet, så spørgsmålet skulle vel retteligt være: Hvordan stripper jeg filnavnet fra $FILE feltet?
Avatar billede dk-jek Nybegynder
04. juni 2007 - 13:23 #2
Man kan vist spørge om mange dumme ting, når ens hjerne går i stå ;-) Jeg klarer selv den med navnet, men kan ikke få hul på hvordan jeg undgår at få vist attachments
Avatar billede mmmtm Nybegynder
04. juni 2007 - 15:04 #3
Opret et "computed for display" felt på formularen med navnet $V2AttachmentOptions og giv det værdien "0"
Avatar billede dk-jek Nybegynder
04. juni 2007 - 15:46 #4
Takker og bukker - smider du et svar :-)
Avatar billede mmmtm Nybegynder
04. juni 2007 - 17:33 #5
oki :-)