Avatar billede henninghabor Nybegynder
03. juni 2007 - 23:45 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Jasmin-Marked.dk

Hej,

For min far har jeg lavet følgende hjemmeside: www.jasmin-marked.dk.

Hvad synes du om hjemmesiden og dens udseende?

Points er til deling mellem konstruktive svar. :)

Tak for hjælpen.
Avatar billede wandahl89 Nybegynder
03. juni 2007 - 23:53 #1
Indtil videre kan jeg sige at din menu bugger lidt i firefox, regner med det er <ul> eller <li> tags, du har .. (kan aldrig huske forskellen på de små sataner!).
Men de sidder i hvert fald lidt malplaceret, ud over det sidder menuen lidt højere end din barriere hvor der står "Velkommen til ..... " Det skulle du måske også rette.

Med hensyn til farver ville jeg måske lægge en farve mere ind så der er mere end 2 farver der står over for hinanden, måske kan denne side hjælpe dig med at finde en farve der passer til hvis du vælger det:
http://colormatch5k.com/

Ellers ser det fint ud, måske med et lidt mere spændende banner, men det er vel smag og behag :)
Avatar billede rynke10 Novice
04. juni 2007 - 16:16 #2
Er med på lidt flere farver, nu er der kun én dominerende farve, det kan gøres lidt mere spændende.
Og ja, højden på menuen, der mangler lidt symmetri. En mere sigende tekst på forsiden vil også hjælpe og en lidt mere indbydende menu. Jeg går ud fra at i får flere produkter på siden :-)
Avatar billede henninghabor Nybegynder
17. juni 2007 - 23:07 #3
wandahl89>>Tak for dine inputs. Svarer du på spørgsmålet, så du kan få points?
Mht. Firefox og menu, har jeg tilføjet list-style: none; i mit stylesheet, så der ikke kommer cirkler ud for hvert punkt.
Mht. forskellig placering, arbejder jeg på en løsning for at placere dem ud for hinanden.
Mht. farver er det bevidst at der ikke er flere farver, for ikke at gøre designet forvirret. Men jeg prøver at matche nogle farver.
Mht. banner er det kun et midlertidigt, men da jeg ikke er helt vildt kreativ, skal jeg lige ha' noget feedback fra min far.

rynke10>>Tak for dine inputs. Svarer du på spørgsmålet, så du kan få points?
Hvilken tekst skal der ændres på, mener du?
Mht. menu, vil jeg prøve at lege lidt mere med den.
Mht. udvalget af produkter, vil jeg gå ud fra at min far har nogle planer om flere produkter og flere info om de produkter, der allerede er. Han har vist bare for travlt.

Er der andre der vil ha' del i points, må de gerne komme med konstruktiv kritik.
Avatar billede wandahl89 Nybegynder
17. juni 2007 - 23:10 #4
Svaret ;)
Avatar billede rynke10 Novice
18. juni 2007 - 01:06 #5
Der skal klart flere produkter på og der skal være en mere uddybende beskrivelse af hver ting. F.ex. skjorte, hvilket materiale er det, der står ingen farver tilgængelig o.s.v.
I stedet for at beskrive hvorfor butikken hedder jasmin, ville jeg beskrive produkterne noget mere. Hvad er det for noget man kan købe her.
Dankort?
Avatar billede g1um Nybegynder
19. juni 2007 - 15:00 #6
Super hjemmeside man!
Kan se du har læst bogen Agile Web Development with Ruby on Rails !!
Thumbs up!
Avatar billede henninghabor Nybegynder
19. juni 2007 - 17:32 #7
g1um>>Tak for dit svar - Jeg har ikke læst omtalte bog. Siden er udelukkende lavet ud fra egen smag og erfaring. :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
03. juli 2007 - 03:13 #8
Hey
Jeg kom til at tænke på noget: Er det en kode som man må få fingrene i det der? Står netop lige og mangler en kode som denne der.

Hvis det er, vil du så ikke sende den til rasmus_hoeks[at]hotmail.com

På forhånd tak
Avatar billede henninghabor Nybegynder
03. juli 2007 - 11:41 #9
Hej hoeks,

Tænker du på selve shoppen?

Jeg er i gang med et andet projekt, hvor man kan downloade en shop. Jeg er først lige gået i gang med det, så jeg har kun lavet noget af administrationen.

www.defigo.dk
Avatar billede henninghabor Nybegynder
03. juli 2007 - 20:30 #10
Jeg synes kun at det var svarene fra wandahl89 og rynke10, der var brugbare. :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
04. juli 2007 - 07:11 #11
Ja, jeg tænker på selve shoppen. Er det en kode man kan få fingrene i ?