Avatar billede soeni05 Nybegynder
03. juni 2007 - 15:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OpenCv - Computer Vision

Hej..

Jeg har netop installeret Intel's open source bibliotek til computer vision.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre folk der har erfaring med brug af  netop dette, eller andet ligende.

Mit spørgsmål, og problem, er den litteratur der tilgængelig på netop dette område. forfatterene, beskæftiger sig ufattelig meget med de bagvedlæggende matematiske algoritmer - algoritmer der for mig er underordnede.

Jeg mangler et information hvor det foregår mere hands-on - kender du litteratur, hvor computer vision bliver beskrevet på en pædagogisk måde,  eller har du selv erfaring, så lad mig lige høre engang!

Søren H. Nielsen
Avatar billede soeni05 Nybegynder
07. juni 2007 - 15:31 #1
Jeg lukker igen..
Avatar billede intel4004 Novice
09. januar 2009 - 23:00 #2
soeni05:

Jeg kan se spørgsmålet er gammelt. Men jeg søgte selv lige på "computer vision" og jeg tror dit spørgsmål er det eneste om computer vision herinde. Tror ikke folk beskæftiger sig med sådanne halv-esoteriske emner herinde :)

Fik du løst dit problem? Sidder selv med næsen i artiklerne...svært er det.

Intel4004