Avatar billede alex1971 Nybegynder
02. juni 2007 - 10:51 Der er 2 kommentarer

Regedit - syntax for at en strengværdi skal være lig med en anden

Hej Eksperter
Er der en syntax der kan bruges hvis en værdi i en strengværdi skal være lig med en anden strengværdi? F.eks hvis man ønsker at lave autologon ved at tilføje;
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"DefaultUserName”="user”
"DefaultPassword"="password"
"AutoAdminLogon"="1"
Kan man så skrive at "DefaultUserName” skal indsætte brugernavnet for den der er logget på computer når reg fil bliver kørt.
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2007 - 10:58 #1
det nærmeste er nok %username% som vil indsætte brugernavnet af den pågældende bruger, men tvivler på det virker i det tilfælde, det nemmeste må klart være at benytte tweakui fra ms til netop dette.
Avatar billede alex1971 Nybegynder
03. juni 2007 - 09:28 #2
%username% virker ikke. Er det ikke muligt at lave en bat fil til formålet?