Avatar billede bjornhart Nybegynder
01. juni 2007 - 11:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med membership

Hej

Jeg vil lave en mobilversion af en eksisterende website. Den eksisterende webside bruger membership til login og det vil jeg også gerne bruge på mobil siden. Problemet er at når jeg prøver at validateuser på mobil siden, så får jeg fejl selvom jeg ved at brugeren eksisterer og passwordet er rigtigt. Hvorfor?

Både den mobile og ikke mobile version af hjemmesiden ligger på samme webhotel.
Det skal siges at jeg har fået oprettet en ny applicationroot til den mobile webside for at få mulighed for at bruge en anden web.config til den.

Er der nogen der kan forklare dette?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
01. juni 2007 - 16:49 #1
Ligger mobil applicationroot  inde i ikke mobil applicationroot  ?
Avatar billede bjornhart Nybegynder
01. juni 2007 - 17:05 #2
Er ikke helt sikker på hvad du spørger om, men ikkemobil siden ligger i mappen "www-root". Inde i den mappe er der oprettet en mappe "wap" som jeg har fået udbyderen til at lave som en application-root. Så man kan vel sige at mobilApplicationroot ligger inde i ikkemobilapplicationroot
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. juni 2007 - 08:33 #3
Jeg tror problemet ligger i det setup du bruger.
Har du mulighed for lokalt at prøve at give det hvert sit websted ?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
06. juni 2007 - 21:07 #5
k