Avatar billede kneppepoliti Nybegynder
01. juni 2007 - 10:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skjule applet tag i html'en

Hej, jeg har en applet jeg helst ikke vil have folk downloader og dekompilerer, hvorfor jeg tænkte om det er muligt at tilføje appletten til en hjemmeside på en måde så applet taggen ikke kan ses, hvis nogen vælger at trykke på "Vis Kilde" i deres browser.

Alternativt, hvis der er nogen der ved hvordan man sikrer Appletten selvom den ses i sidens kildekode, vil også kunne generere point.
Avatar billede windcape Praktikant
01. juni 2007 - 10:07 #1
"hvorfor jeg tænkte om det er muligt at tilføje appletten til en hjemmeside på en måde så applet taggen ikke kan ses, hvis nogen vælger at trykke på "Vis Kilde" i deres browser."
Nej, det er ikke muligt. Du kan ALTID få fingre i sourcen hvis brugeren kan se det.
Løsningen er simpelt hen at beskytte applettet.

"Alternativt, hvis der er nogen der ved hvordan man sikrer Appletten selvom den ses i sidens kildekode, vil også kunne generere point."
Der er forskellige måder at beskytte dine jar filer med, dog kan jeg ikke lige nogle på tungen. Ville anbefale at spørge i Java sektionen, og så lukke her.
Avatar billede windcape Praktikant
01. juni 2007 - 10:07 #2
og JAVA er IKKE JavaSCRIPT.
Avatar billede kneppepoliti Nybegynder
01. juni 2007 - 10:09 #3
Sorry, så lukker jeg da...

Men hvor påstår jeg at Java og js er det samme?
Avatar billede windcape Praktikant
02. juni 2007 - 20:59 #4
Ingen steder, ville bare lige skrive det for en sikkerhedsskyld, da en masse tager fejl af det.

Ville jo være synd hvis du åbnede et spørgsmål i en forkert kategori pga. det :-)