Avatar billede chres Novice
01. juni 2007 - 09:54 Der er 3 kommentarer

Kan pinge fra en PC til en anden men ikke omvendt

Jeg har fået en ny PC på netværket. Jeg kan pinge de eksisterende PC'er fra den nye, men jeg kan ikke pinge den nye fra de eksisterende. Hvad kan der være galt?
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2007 - 12:28 #1
Det er formentlig bare firwall'en, der blokerer icmp trafik, på den ny pc.
Avatar billede chres Novice
12. juni 2007 - 11:11 #2
Ja det er korrekt. Hvis du skriver det som et svar vil jeg give point.
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juni 2007 - 12:47 #3
bare behold dem