Avatar billede slobo Nybegynder
31. maj 2007 - 22:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hurtig adgang til backupfiler (pst-filer)

Kan man på en let og hurtig måde få adgang til sine pst-filer i Outlook, f.eks. uden at skulle åben Outlook? (Jeg har svært iøvrig svært ved at få Outlook startet, på min maskine, hvis der ikke er dgang til internettet/serveren).
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. maj 2007 - 22:29 #1
du kan sætte den til ikke at hente/modtag mails, når outlookk startes op. I indstillinger.
-
Men jeg mener ikke der er et program, der kan læse pst-filer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. juni 2007 - 09:52 #2
smider et svar..?