Avatar billede funkztar Nybegynder
02. juni 2001 - 18:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

COUNTER STRIKE VIL IKKE STARTE

jeg har et problem. jeg har downloadet counter strike ( den nyeste version ) og lortet virker ikke. jeg ved ikke helt hvilke programmer man skal bruge til at åbne counter strike men jeg ved at efter filnavnet \"cstrike\" står der \"ico\" det vil altså sige at det fulde filnavn er \"cstrik.ico\". når jeg klikker på den spørger den bare om hvilket program den skal åbne counter strike med. HJÆLP MIG
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 18:49 #1
hl.exe console -game cstrike
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 18:49 #2
hl.exe -console -game cstrike
sådan skal den se ud..
Avatar billede darkside Nybegynder
02. juni 2001 - 18:51 #3
Ja men det kræver at du har Half-Life, den CS du downloader fra nettet kræver Half-Life for at køre.!
Avatar billede funkztar Nybegynder
02. juni 2001 - 18:52 #4
JA DET KAN GODT VÆRE AT DEN SKAL SE SÅDAN UD........... MEN DET GØR DEN IKKE. JEG TROR IKKE HELT AT JEG FORSTÅR DIT SVAR. FORKLAR LIDT NÆRMERE.
Avatar billede funkztar Nybegynder
02. juni 2001 - 18:53 #5
HVOR KAN JEG DOWNLOADE HALF-LIFE ( HVIS DETALTSÅ KAN DOWNLOADES)
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 18:53 #6
En købt version selvfølgelig.. ellers kommer du aldrig på nettet.
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 18:54 #7
Uhm.. slår du ikke lige caps-lock fra?

Half-Life skal købes
Avatar billede funkztar Nybegynder
02. juni 2001 - 18:56 #8
OG DU ER HELT SIKKER PÅ AT DET IKKE KAN DOWNLOADES?? ( JEG HAR CAPS-LOCK PÅ SÅ I BEDRE LIGGER MÆRKE TIL MINE KOMMENTARER)
Avatar billede red_eagle Nybegynder
02. juni 2001 - 18:57 #9
ARGH! Det kan godt være at folk ligger mere mærke til dig. Men det er ikke for det gode!
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 18:57 #10
Counter-strike er en modifikation til spillet Half-Life. Altså en ting man installerer oven i.
Man kan købe en stand alone version af Counter-Strike for omkring 200 Kr. Half-Life koster vist ca 300 kr.. men såkan du bruge alle de andre modifikationer der findes til HL
Avatar billede darkside Nybegynder
02. juni 2001 - 18:59 #11
Jeg vil helt klart anbefale dig at købe Half-Life, der findes så mange fede Mods til det spil bla Counter-Strike :)
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 19:00 #12
Jo.. alt kan hentes på nettet... men jeg har ikke lyst til at fortælle hvor sådan noget kan findes.
Køb spillet.. så støtter du også producenten så vi kan få bedre spil i fremtiden
Avatar billede red_eagle Nybegynder
02. juni 2001 - 19:00 #13
...og accepterer sit eget svar........hmmmm!
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 19:00 #14
Hovsa... du kom vist til at give points til dig selv....
Avatar billede darkside Nybegynder
02. juni 2001 - 19:01 #15
Hm ja det må da være en fejl..!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
02. juni 2001 - 19:01 #16
Bruger oprettet i går.....hvad med at læse ekspertens regler?
Avatar billede deadlock Nybegynder
02. juni 2001 - 21:28 #17
til Getalife og alle jer andre, man kan godt spille alle de forskellige mods, selv om man har \"kun\" har retail udgaven af CS. Det eneste man ikke kan, som andre kan, er at spille Singel player HL, men alle andrer mods virker fint.

Over and out

Deadlock
Avatar billede getalife Nybegynder
02. juni 2001 - 21:32 #18
Uh, okay.. tak du vise mand :o)