Avatar billede landmark Nybegynder
31. maj 2007 - 14:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mangler de danske tegn

Hej jeg har en lille form kørende her. http://www.1w.dk/formtest

Jeg kan ikke skrive æøå i formen. Håber der er en der kan hjælpe ?

filerne kan hentes her http://1w.dk/formtest/formtest.zip
Avatar billede andersbro Nybegynder
31. maj 2007 - 14:48 #1
Marker dit tekstfelt, klik på embed i "Properties" og skrive de danske bogstaver, du vil have med.
Vil tro, at det hjælper?
Avatar billede landmark Nybegynder
31. maj 2007 - 15:00 #2
super! lille detalje, men temlig vigtig! tak for hjælpen :-)
Avatar billede landmark Nybegynder
31. maj 2007 - 15:01 #3
smider du lige et svar ... - by the vay... er du god til at scripte? jeg har et freelancejob, som jeg skal ha løst iløbet af de næste 14 dage... lad mig høre om du har tid og interresse ?
Avatar billede andersbro Nybegynder
31. maj 2007 - 21:05 #4
Selv tak. Man kan undgå øæå-osv.-problemet ved at scripte dit tekstfelt og embedde hele fonten i biblioteket. Så skulle det hele gerne komme med (men fylder så også en smule mere).

Jeg har lavet en del scripting og tager også freelance opgaver, men er fuldt booket de næste uger, så desværre. Men tak for tilbuddet :-)
Avatar billede landmark Nybegynder
01. juni 2007 - 00:06 #5
ok! god arbejdslyst!