Avatar billede meyerj Nybegynder
02. juni 2001 - 17:54 Der er 1 kommentar

filnavn som dags dato (dos scipts)

Hej,

Jeg er i gang med at lave et dosscript som skal bruges ved opstart af en pc.

Hver gang pc\'en starter vil jeg have scriptet til at backe nogle EDI filer op.

Problemet er hvordan jeg kan navngive filerne. Jeg ønsker at bruge dags dato plus et forløbende nummer. Eks. 010601#1.

Hvordan laves dette script?

Med venlig hilsen,

Jesper Meyer
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juni 2001 - 19:12 #1
Umiddelbart ville jeg anbefale dig at installere Perl. Fylder ikke så meget, og
du kan programmere hvad som helst i det (www.avtivestate.com - så vidt
jeg husker)