Avatar billede Slettet bruger
06. maj 1999 - 00:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vil du lave en database løsning ?

Er der nogen der har lyst til at lave en database+asp med flg. muligheder:

1. Man skal fra en ASP side kunne tilføje brugere i databasen.
2. Man skal kunne bestemme hver brugers adgang til de forskellige sider.
3. Hver bruger skal have flg. værdier: navn, adgangskode, fulde navn, mobil telefonnr. og om personen har adgang til en særlig del af siden.

Hvis der skulle være en der var interesseret i de 200 points så bare sig til! – jeg har desperat brug for denne løsning!

//overload
e-mail adr: overload@get2net.dk
Avatar billede kan Nybegynder
06. maj 1999 - 20:02 #1
Hvadfor en database skal det være i? - eller er det ligemeget?
Avatar billede asp Nybegynder
06. maj 1999 - 20:45 #2
Jeg tror ikke at 200 point rækker for en sådan løsning (desværre)

:-(
Avatar billede kan Nybegynder
06. maj 1999 - 22:18 #3
Jeg vil jo nok give asp ret i, at 200P ikke kommer til at kunne gøre det.
Avatar billede rdj Nybegynder
07. maj 1999 - 08:22 #4
Jeg kan da godt lave denne løsning den lidt fra din side, da alle sider med krav på adgangskode, skal have en lille kode indsat.

mail:Rdj@plass.dk
Avatar billede qreg Nybegynder
07. maj 1999 - 09:20 #5
200p er for lidt. Der skal lidt mere en points til før jeg vil lave sådan en løsning.
Men eller vil jeg da godt.

Qreg
Slabs
slabs.dk
Avatar billede flemming Nybegynder
07. maj 1999 - 09:51 #6
Hvorfor ikke lave det selv, eller er du bange for at få beskidte hænder ;=)
Avatar billede stoffer Nybegynder
07. maj 1999 - 13:38 #7
Det er jo noget der tager en hel dag..
nej tak - uanset point. Men jeg vil gerne hjælpe med eventuelle problemer

- ikke bare lave det.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 1999 - 14:45 #8
Jeg tilføjer ikke flere points, men det kan også være jrg slet ikke får brug for det alligevel.

//overload
Avatar billede abc Nybegynder
08. maj 1999 - 10:55 #9
Tag et kig på
http://1001line.dk/filop/
Her finder ud alt hvad du skal brug til en sådan løsning.
200 point er for lidt til en færdig løsning
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 1999 - 16:31 #10
Tak, for jeres forslag - specielt for dit abc, jeg arbejder dog stadig med at få scriptet til at virke korrekt - men okay, jeg har heler ikke fået kigget så meget på det endnu...

Tillykke med dine 200 points!

//overload
mail: overload@get2net.dk