Avatar billede simone007 Juniormester
31. maj 2007 - 09:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg have to skærme tilsluttet en Thinkpad T60?

Kan det lade sig gøre at have to skærme tilsuttet en Lenovo T60, således jeg kan arbejde med forskellige ting på hver skærm, og køre musen frem og tilbage mellem disse skærme?
Avatar billede galhund Nybegynder
31. maj 2007 - 14:41 #1
Ja, tilslut skærmen til den eksterne port. Gå derefter ind i skærmopsætningen og tilslut skærm "2".
Avatar billede simone007 Juniormester
31. maj 2007 - 16:29 #2
Der skulle jeg nok have tilføjet at jeg i forvejen har computeren i en dock, så den faktisk allerede benytter en ekstern skærmport via den. Jeg har prøvet at tilsutte en skærm mere via computerens eksterne skærmport, men der sker ikke noget.
Avatar billede galhund Nybegynder
31. maj 2007 - 17:42 #3
ok, jeg tror ikke at du kan bruge 2 eksterne skærme.
Avatar billede vostrikov Nybegynder
01. juni 2007 - 08:29 #4
Det kan lade sig gøre, hvis du kører DVI på den ene og analog på den anden. Ellers ikke. (der er både et dvi og analog stik i din dock.)
Avatar billede simone007 Juniormester
22. juni 2007 - 09:51 #5
Det er blevet afprøvet, og virker ikke!
Avatar billede simone007 Juniormester
06. juli 2007 - 08:04 #6
øv