Avatar billede fucke Nybegynder
30. maj 2007 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simpelt billedegalleri.

Jeg laver en side for en kunstner hvor der skal være et billedegalleri.
Jeg havde tænkt mig at bruge noget open source til det, men dem jeg har fundet (coppermine, plogger osv.) er alt for advancerede.
Hun skal bare kunne uploade billeder til sit galleri, man skal ikke kunne sortere efter alt muligt, skrive kommentare osv osv. Bare oploade og så skal de vises i et galleri med thumbs.
Nogen bud?
Avatar billede espersen Novice
30. maj 2007 - 17:55 #1
Avatar billede fucke Nybegynder
30. maj 2007 - 19:43 #2
Ser helt perfekt ud.... mange tak.
Smider du det ikke lige som et svar så du kan få point for det?
Avatar billede espersen Novice
30. maj 2007 - 19:48 #3
;o)