Avatar billede wolfgang1 Nybegynder
02. juni 2001 - 17:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

pc hjælp

Min pc fryser tit fast mens jeg kører med den
hvad kan jeg gøre?
Avatar billede rene2u Nybegynder
02. juni 2001 - 17:40 #1
Tjek om alle stik, kort, kabler er sat rigtigt i, hvis det er til fældet kan det hære en HW konflikt, men også noget softwaremæssigt, prøv at opdatere din computer, evt ved at installere programmet BIGFIX der efter går programmet igang med at undersøge hvad der kan opdateres.
Hent det her http://tucows.dia.dk/winnt/preview/12475.html
(freeware)
/rene2u
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juni 2001 - 17:49 #2
Sørg også for at din monitor kan følge med i synkroniseringen fra grafikkortet, mange er tilbøjelige til at bruge en højere opløsning end skærmen kan klare og det er en generel fejl mange ikke er opmærksome, de fokuserer alt for meget på drivere og grafikkort med accelerator.
Monitoren har alt for lidt opmærksomhed i fejlsøgning, men husk at den er en aktiv del der kan få hele skidtet til at fryse.
Avatar billede kurtj Nybegynder
02. juni 2001 - 19:40 #3
Jeg syntes du skal prøve at åbne din pc, check om dine blæsere kører som de skal. Og rens dem hvis de er meget støvede. At en pc fryser skyldes som regel at noget bliver for varmt.
Avatar billede thomasbp Nybegynder
02. juni 2001 - 19:55 #4
Har du prøvet at gå i C: taste scanreg /fix køre det og derefter taste scandisk /all???????????

det plejer at virke.
Avatar billede thomasbp Nybegynder
02. juni 2001 - 20:01 #5
For at komme i kun MSdospromt dkal du holde Ctrl nede umiddelbart efter at du starter maskinen op.
Avatar billede thomasbp Nybegynder
02. juni 2001 - 20:03 #6
Og du skal vælge 4 mener jeg.
Avatar billede wolfgang1 Nybegynder
05. juni 2001 - 12:57 #7
min søn har lige købt lego creator efter instal.vil spillet ikke køre
er det nogen der kan hjælpe ham?
                hilsen wolfgang1