Avatar billede roneklint Nybegynder
29. maj 2007 - 23:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Import af mails fra Outlook 2003 til Windows Mail

Hejsa,

Jeg er ved at overføre mine mails fra min gamle WinXP maskine med outlook 2003 til min nye Vista maskine med Windows mail..

Er der nogen mulighed for at importere dem til programmet? Jeg har ikke fundet nogen endnu =(

- Roneklint
Avatar billede roneklint Nybegynder
08. juni 2007 - 10:20 #2
Fandt selv ud af det..

Installerede prøveversionen til Office Smallbusiness (med outlook) og åbnede min PST fil der.. Derefter var det bare om at importere dem til Windows Mail.. Virkede perfekt =)