Avatar billede cruetrue Nybegynder
29. maj 2007 - 13:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man hoste filer?

Hej,

Jeg er på udkig efter et webhotel, hvor jeg kan få lov til at hoste filer. Mit site er på nuværende tidspunkt placeret hos Surftown, men de har flere gange været inde og slettet de af mine filer, der har skabt for meget trafik.

I og med jeg "kun" har omkring 9000 unikke besøgende om måneden, er det formentligt begrænset, hvor meget trafik jeg egentligt skaber. Så det, jeg søger, er egentlig bare et sted, hvor jeg har omkring 2 GB serverplads og enten fri trafik eller x GB trafik om måneden. Jeg har kigget lidt på Gigahost, men jeg ved ikke, om det kan bruges?
Avatar billede dixondk Nybegynder
29. maj 2007 - 13:53 #1
har du kigget på www.one.com ?? de er meget pålidelige og meget billige...
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. maj 2007 - 14:08 #2
Hvad er det for nogle filer det drejer sig om ?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
29. maj 2007 - 14:13 #3
www.hotserv.dk giver dig vist 200 mb gratis trafik om dagen...
Avatar billede cruetrue Nybegynder
29. maj 2007 - 14:41 #4
Dixondk: One.com har en regel om, man ikke må have filer, der belaster deres servere for meget - den samme regel, som Surftown har. Derfor tror jeg, de også vil slette mine filer. Men ja, jeg har et andet site hos dem, og det fungerer upåklageligt :)

Hartnet.dk: Filer til computerspillet Pro Cycling Manager. Det er et slags fan-site, hvor man kan finde de forskellige filer til spillet, dvs. trøjer, databaser, patches, etc..

Bubbaa: Tak - jeg kigger på det :)
Avatar billede cruetrue Nybegynder
29. maj 2007 - 14:43 #5
Bubbaa: Kan ikke bruges. Det er en gratishost med kun 100 MB plads og 700 MB trafik - om ugen. Ellers tak :)
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. maj 2007 - 15:14 #6
Hvor meget trafik har du brug for... ??

Jeg er sikker på at jeg sagten kan klare det...
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. maj 2007 - 15:15 #7
Lige til INFO : Ser lige Hotserv.dk har samme design som mig... men vi har ikke noget med hinanden at gøre...
Avatar billede marzman Nybegynder
29. maj 2007 - 17:13 #8
https://gigahost.dk/ så er der god plads og det koster ikke ret meget... der er fri trafik!
Avatar billede it-dk Nybegynder
29. maj 2007 - 17:43 #9
Du kan også prøve at se på www.unitspeed.dk
Avatar billede cruetrue Nybegynder
29. maj 2007 - 22:41 #10
Hartnet: Jeg kan slet ikke komme ind på dit site ;) Men jeg ved ikke, hvad jeg vil få brug for. Det er lidt det, er der problemet.

Lige nu står Gigahost og Servage.net som de bedste. Er der nogle, der har erfaringer med dem - især i forhold til filhosting?
Avatar billede marzman Nybegynder
29. maj 2007 - 22:55 #11
altså jeg har ikke prøvet gigahost "endnu" men skifter til dem om ca. 1 måned da mit gamle Hotels års regning kommer :o)

jeg har mange venner som siger deres oppe tider er super gode og der aldrig er nogen problemer med dem...
Med hensyn til filhosting tror jeg bestemt ikke de har noget imod det så længe dit indhold er lovligt og du selv har ophavsret til det... (med andre ord vil de nok begynde at ryde op hvis du smider hele din Mp3 samling op hos dem!)

Hilsen Kenneth|marZman
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. maj 2007 - 23:45 #12
cruetru: min adresse er www.sydjyskweb.dk
Avatar billede cruetrue Nybegynder
15. juni 2007 - 18:49 #13
Gigahost har nu svaret mig, at de ikke kan hoste mit webhotel. Jeg har for meget trafik.

De øvrige nævnte sites virker ikke til at kunne bruges. Andre idéer?
(I kan se mit sites statistik her: www.pcmdaily.com/webalizer )
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. juni 2007 - 19:12 #14
Kunne www.unitspeed.dk eller www.intergate.dk bruges. Bruger begge udbydere selv.
Avatar billede cruetrue Nybegynder
13. december 2007 - 23:30 #15
Det endte med at blive Lunarpages, der indtil videre har fungeret upåklageligt. Men mange tak for hjælpen alle sammen :)