Avatar billede joggeren Nybegynder
29. maj 2007 - 13:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ændring af sprog på styresystem

Kan man ændre sproget på XP fra svensk til Dansk?
Avatar billede ansen Nybegynder
29. maj 2007 - 13:42 #1
Nej man kan købe en Dansk windows xp pakke når man går ud i en Dansk butik som handler med det plejer Windows XP at hedde Windows XP Home Dansk
så tror ikke man kan ændre det
Avatar billede leif Seniormester
29. maj 2007 - 14:54 #2
Hvis man har en Udgave af XP som understøtter det kan man, men ellers skal du ned og købe en ny version
Avatar billede valbyhus Nybegynder
29. maj 2007 - 14:56 #3
Der findes vist en kostbar udgave med flere sprog, men den udgave vi almendelige
brugere har, kan ikke skifte sprog. Det er kun sproget til keyboardet som kan
sættes til et andet sprog. Så vil man have XP på et andet sprog, er der kun en
udvej, at købe en XP på det sprog man ønsker.
Avatar billede joggeren Nybegynder
29. maj 2007 - 16:19 #4
Jeg har bare lavet en genindlæsning af XP og nu er den ligepludselig på Svenska.
Avatar billede valbyhus Nybegynder
29. maj 2007 - 17:06 #5
Så kan det ikke være en helt alm. XP du har, hvad står der på den?
Avatar billede joggeren Nybegynder
30. maj 2007 - 23:08 #6
Et eller andet Fujitsu-Siemens genetablerings CD.
Avatar billede valbylolland Nybegynder
30. maj 2007 - 23:21 #7
Så er det vel en Laptop. Mærkelig:)
Avatar billede leif Seniormester
31. maj 2007 - 09:46 #8
Hvis det er en Fujitsu-Siemens bærbar så fulgte der til vores en Genetablerings CD og Sprog CDer med så vi kunne vælge mellem Dansk, Norsk, Svensk og Engelsk
Avatar billede joggeren Nybegynder
05. juni 2007 - 19:34 #9
Det tjekker jeg lige. Dvs. en separat sprog cd man installer efterfølgende..?
Avatar billede leif Seniormester
05. juni 2007 - 19:44 #10
Ja, men den plejer dog at være Engelsk som standard !
Avatar billede joggeren Nybegynder
13. juni 2007 - 21:17 #11
Tak for hjælpen.