Avatar billede newyork Nybegynder
28. maj 2007 - 20:35 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Købte Sandisk med manglende software

Hej.

For et par uger siden købte jeg to hukommelseskort over nettet af mærket Sandisk Extreme III (Et 2 gb og 4 gb). Da jeg modtog min bestilling, var kortene blevet smidt i en konvolut uden nogen form for beskyttelse overhovedet (ja lige bortset for de luftlommer som var en del af konvolutten). Dette undrer mig, for sidste gang jeg bestilte sådan et kort, var det med original indpakning, hvor kortet lå i et lille plastiketui. Derudover skulle jeg også mene, at man burde få programmet RescuePRO med, da der står følgende inde på SanDisk's egen hjemmeside: "Every SanDisk Extreme III CompactFlash card comes with RescuePRO..." (dette program fik jeg også med sidste gang).

Er der nogen der ved, om jeg er blevet snydt, for så vidt jeg kan se, så medfølger programmet på alle de andre sælgers hjemmesider???
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2007 - 20:57 #1
Har de nye kort været ekstra billige ?

Så kan det være enten brugte eller i Bulk du har købt dem !
Avatar billede newyork Nybegynder
28. maj 2007 - 21:11 #2
Ja altså, de skulle da gerne være helt nye. Forhandleren hedder Mobiludsalg.dk, og jeg synes ikke, at jeg kan se noget om brugt udstyr hos dem. Det var nu heller ikke fordi de var meget billigere end de andre, med der var gratis porto, så det var egentlig mest derfor at jeg valgt dem..
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2007 - 21:24 #3
Kontakt dem:
http://www.mobiludsalg.dk/product.asp?product=2425&sub=526&page=1
"Som noget helt unikt leveres alle Extreme III kort med Sandisk "Data recovery software" som gør det muligt at redde billeder fra kortet selv om man ved en fejl skulle komme til at slette billeder, eller ved andre uheld. Extreme III er uden sammenligning det bedste kort i verden, og foretrukket af rigtige kendere."

Men 4 Gb modellen har de ikke.

P.s. kortet skal gerne være pakket ind som bulk (dvs. gennemsigtig hård plast)
Avatar billede newyork Nybegynder
28. maj 2007 - 22:38 #4
Jeg har også skrevet en mail fra dem, og regner med at høre fra dem i morgen, for ellers tror jeg nu, at jeg sender det tilbage.

Mine kort er af typen CF, så det er derfor, at det ikke står der, men hvis programmet følger med hos SD, så burde det også følge med hos CF.
Avatar billede newyork Nybegynder
28. maj 2007 - 22:39 #5
...og det med at de burde være pakket ind i "bulk", kan jeg kun give John Stigers ret i.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2007 - 22:44 #6
sorry - læste det som det var SD kort...
Tror ikke det følger med CF kort, men kortet burde nu være pakket ind!!
Avatar billede newyork Nybegynder
29. maj 2007 - 05:47 #7
Der står nu på Sandisks hjemmeside, at det følger med hos CF kort, plus jeg fik det med, sidste gang at jeg købte et CF kort, plus man får programmet med, hvis man kigger under de andre sælgeres hjemmesider på edbpriser.dk
Avatar billede newyork Nybegynder
29. maj 2007 - 19:51 #8
Nå, men nu har sælgeren skrevet igen, og han skrev, at grundet til at jeg modtog kortene uden nogen indpakning var, at de får hele kasser hjem af dem, som derved gør dem billigere. Derudover skrev han også, at det var en fejl, at softwaren ikke kom med i min bestilling, så den vil nu blive sendt til mig.

Men lav et svar John Stigersm og så vil du få nogle af de udlovede points for dine svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2007 - 20:43 #9
ok - men 200 er sgu for meget. Stik mig 15 eller 30 ;)
Avatar billede newyork Nybegynder
30. maj 2007 - 20:30 #10
okay