Avatar billede hto78dg Nybegynder
28. maj 2007 - 18:07 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket antivirus program til server 2003

Hejsa spørgsmålet siger næsten sig selv? Hvilket antivirus program vil I anbefale til en server 2003? Det skal helst være gratis, men det tvivler jeg nu på jeg kan få? Det behøver ikke være noget vildt, serveren står kun og hoster en hjemmeside.
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2007 - 18:44 #1
NOD har jeg gode erfaringer med på 2003
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. maj 2007 - 18:54 #2
Jeg bruger SPAM figther, men den betalte version, den kører upåklageligt og kan anbefales
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2007 - 19:04 #3
hvad har spamfighter med antivirus at gøre ? (og det program kan jeg på ingen måde støtte, da det selv sender spam i gratis versionen)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. maj 2007 - 00:08 #4
Kan jeg kun holde med dig i, det har også været en af mine knap så heldige dispositioner, men den betalte version virker.
At jeg så har haft heftige debatter med en af folkene derfra om deres måde at lave det de kalder markedsføring på er så en anden ting. Jeg tror heller ikke at jeg "får lov" eller vil forlænge samarbejdet med dem er en anden ting.
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 00:18 #5
ja det er komisk at et program der skal hindre spam, selv er mega slem på samme område, i newsgroups er spam "fighter" hadet som pesten.
Avatar billede roadi Nybegynder
29. maj 2007 - 14:13 #6
TrendMicro er også et rigtig godt værktøj til Antivirus, dog koster det lidt penge...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2007 - 14:43 #7
spamfighter sender intet man ikke selv oplyses om der bliver sendt :)
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 19:21 #8
js. enig, men det er stadig spam i min verden ;) )(og i min verden er spam defineret som uønskede reklamer, med eller uden afsenders viden.)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. maj 2007 - 19:44 #9
AGV.dk eller er det AVG.dk men om det duer til Server ved jeg intet om
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 14:09 #10
er du komemt videre ?
Avatar billede hto78dg Nybegynder
26. juni 2007 - 20:47 #11
Ja vi har installeret Avast som vi kan prøve gratis i 60 dage. Programmet har dog vist sig at skabe nogle problemer for exchange serveren, så vi prøver nok et andet program inden vi beslutter os.
Men mange tak for jeres forslag. Her får I jeres points.