Avatar billede mr_dollerup Nybegynder
28. maj 2007 - 15:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dårlig lyd

hej...
ved godt at dette nok ikke er det rigtige sted at spørge... jeg har en harman karon surround reciever og den ene højtaler udgang er blevet gået i stykker så der kun komme skratte lyde ud...er der nogle som kender til den slags skader... elller er der nogle som kender en god debat side hvor jeg kan få hjælp...
mvh thor
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2007 - 15:47 #1
kontroller lige ved at bytte om på højttaler kablerne at det ikke er højttaleren der er "sprunget" det kan dog sagtens være din ene udgang, men ved at bytte om på kablerne kan vi få det slået fast.
Avatar billede mr_dollerup Nybegynder
28. maj 2007 - 15:49 #2
har tjekket det... og det er det ikke... begge højtalere spiller fint i den anden udgang...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. maj 2007 - 11:30 #3
så er der nok ikke andet for at skulle ud og investere i en ny reciever. Hvis der ikke stadig er garanti. ud fra hvad jeg har hørt fra diverse kompetente folk, kan det sjældent betale sig at få det repareret. Beslutter du dig for at købe nyt, kunne du jo prøve at stille spm på hifi (et eller andet - der er før været henvist til dette hifi forum før her på eksperten- men kan ikke huske adressen)
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 19:12 #4
det kommer sandelig an på hvad fejlen er, det kan være noget så simpelt som en afbrændt transistor i udgangen, det vil lyde meget skrattende, men uden at have målt på den er det umuligt at sige hvad /hvor fejlen er, og så umuligt er en udgangs forstærker altså ikke at reparere ;)
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 14:09 #5
er du komemt videre ?
Avatar billede mr_dollerup Nybegynder
26. juni 2007 - 18:25 #6
nej det er jeg ikke rigtigt... og da jeg flytter ti udlandet for en periode har jeg valgt at få den sat på loftet hos familien og så kigger jeg på det når jeg kommer hjem... men mange tak for hjælpen...