Avatar billede tim_p Nybegynder
28. maj 2007 - 12:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Itunes registrerer ikke min Ipod

Lige pludselig kan Itunes ikke finde Ipod'en når jeg tilsluttter den. Det eneste der sker, når Ipod'en er koblet til er, at den oplader. Jeg kan hverken se den under Denne Computer eller i Itunes, hvilket selvsagt gør, at jeg ikke kan overføre musik til den.
Den plejer at virke fint, men nu er den altså gal. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. maj 2007 - 08:46 #1
har du checket under enhedshådtering, om der under usb enheder er en der hedder unknown device - hvis ja så prøv at fjerne den og genstart og se om den så ikke finder den.

du kan også prøve at højre klikke på denne computer og vælge administrer. Her under vælges disk management (hedder det i min engelske version)

Kan du se den her, så check lige om den skulle være blevet tildelt samme drevbogstav som anden enhed/harddisk. Er det tilfældet kan du ændre ved at højreklikke på den, og vælge skift drevbogstav og sti
Avatar billede tim_p Nybegynder
29. maj 2007 - 16:04 #2
Nope, kan hverken se den under enhedshåndtering eller diskhåndtering (som det så hedder på min :))
Avatar billede cyberspace Nybegynder
30. maj 2007 - 08:15 #3
Har en kollega der har en SmartPhone og ligepludselige kunne hans pc ikke registrere at enheden blev tilsluttet (dog kom den op en engelt gang ud af mange forsøg og sagde ukendt enhed)

han mener problemet opstod efter noget windows opdatering.

held og lykke :)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
30. maj 2007 - 08:50 #4
ved ikke om det kan bruges men du får link alligevel http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. juni 2007 - 07:52 #5
respons?
Avatar billede tim_p Nybegynder
04. juni 2007 - 11:55 #6
Hm, det virker stadig ikke...men hvis det nu er på grund af en Windows opdatering, hvad er der så at gøre ved det??
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. juni 2007 - 12:45 #7
umiddelbart intet, men måske microsoft har en ide.
Avatar billede tim_p Nybegynder
04. juni 2007 - 13:11 #8
Jeg fandt ud af det...man holder vist menu-og selectknappen nede samtidig, indtil apple-logoet kommer frem, og så skal man vist holde select-og playknappen nede samtidig. Nu virker det i hvert fald... :P
Avatar billede tim_p Nybegynder
14. april 2011 - 19:53 #9
Lukket