Avatar billede mrbjerre Nybegynder
28. maj 2007 - 11:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftet fil åbnet og redigeret, ændringer tabt

Hej. Min kæreste sidder med en eksamensopgave, og har - for at sikre sig - sendt en word-fil til sig selv, men så har hun åbnet den vedhæftede fil og arbejdet videre på den og blot gemt med jævne mellemrum. Kan det lade sig gøre at finde en .tmp-fil som indeholder hendes ændringer? Pft. mange tak for hjælpen.
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2007 - 12:01 #1
Den ligger jo nok i midlertidige internet-filer, så prøv at søge på den under det !-)

-- hvis det er IE på windows xp ligger den i C:\Documents and Settings\%Brugernavn%\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files ...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. maj 2007 - 12:06 #2
HUsk at slå "vis skjulte filer" til.. i mappeindstillinger.

Men det er lidt mere sikkert hvis hun fremover, gemmer filen på skrivebordet feks., også sender den som en ny vedhæftet fil.
Avatar billede mrbjerre Nybegynder
28. maj 2007 - 13:10 #3
Tak for svarene.
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2007 - 13:28 #4
Fandt du dokumentet ?-)

-- så velbekomme '-)
Avatar billede mrbjerre Nybegynder
28. maj 2007 - 15:42 #5
Jeg fandt ikke dokumentet. Hun sidder i Århus og jeg i København, og jeg har prøvet at guide hende igennem, men uden held... Men jeres råd var jo gode nok...
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2007 - 15:45 #6
Øv ...

-- men tak for point ;~}
Avatar billede kabbak Professor
28. maj 2007 - 18:24 #7
C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\E2Z3LKZZ\

her ligger en af mine
Avatar billede kabbak Professor
28. maj 2007 - 18:25 #8
NB jeg bruger outlook ekspress
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2007 - 19:51 #9
Hvis hun har haft åbnet dokumentet i Word skal der nok ikke ledes efter tmp filer :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2007 - 19:52 #10
rettelse!
Hvis hun har haft åbnet dokumentet i Word og gemt, skal der nok ikke ledes efter tmp filer :)