Avatar billede morpheous Nybegynder
27. maj 2007 - 21:48 Der er 1 kommentar

Pinnacle usb stick virker ikke sammen med deres eget program

Jeg har en pctv usb stick fra pinnacle. Den virker fint på min bærbare sammen med den software der var på cd. Det har også virker på min stationære. Nu har jeg formateret den stationære og geninstalleret en nyere version af tvcenter men lortet virker ikke, finder fint usb sticken men hver gang jeg vil scanne skriver den error. Har prøvet med den gamle version, det samme sker.

Hvad har jeg glemt eller gjort forkert ???

Jeg tilslutter først sticken til sidst.
Avatar billede morpheous Nybegynder
27. maj 2007 - 22:32 #1
evt. hvilket alternativ har jeg til pinnacles tvcenter program ???

Hvilket andet program vil fungere, jeg skal bare kunne trække de kanaler der er og ikke så meget diller daller ... i første omgang