Avatar billede gaardbo Nybegynder
02. juni 2001 - 14:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner jeg et Aopen kabinet?

Jeg har købet et full tower Aopen (det hedder det sgu selv om man ikke kan åbne det) HQ08 ATX. Me jeg kan ved gud ikke få det åbnet. Jeg har løsnet alle skruer bagpå, men intet hjælper.
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
02. juni 2001 - 14:49 #1
Du skal også tagge toppen af
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. juni 2001 - 14:52 #2
Er det sådan en hvor man kan tage de enkelte sider + toppen af hver for sig?
Avatar billede gaardbo Nybegynder
02. juni 2001 - 14:55 #3
Nu har jeg toppen a - tak for det. Men hvad med siderne?
Avatar billede gaardbo Nybegynder
02. juni 2001 - 14:59 #4
Jeg fandt ud af det - de skulle skudes bagud. Tak for hjælpen.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
02. juni 2001 - 14:59 #5
\"Skydes bagud\" selvfølgelig.
Avatar billede groggy Nybegynder
02. juni 2001 - 17:14 #6
Som andre har svaret... Toppen af først. Siderne skubbes bagud. De kan godt være lidt stramme. Det er mine i hvert fald... :)
Avatar billede knecxt Nybegynder
03. juni 2001 - 01:32 #7
jeg plejer at bruge en skruetrækker som jeg skubber ind i en af uddybningerne. Det gør det meget let..
Avatar billede brisom Nybegynder
03. juni 2001 - 01:39 #8
Brug vold(og kun på kabinettet), det hjælper... (Har rodet med 100 pc\'er i ca. 5 år som pc teknikker)